lördag 29 mars 2014

Blogg.listan 2014 är nu ute..

Här kommer blogg-listan. Första inlägget kommer upp på måndag.
Jag kommer att komma upp två inlägg per vecka. Så sista inläggen borde komma upp första veckan jag har sommarlov ;) Här kommer den:

Blogg-listan 2014!

1. Mitt liv om 5 år.
2. Tidningar som jag läser/prenumererar på/köper.
3. Mina topp fem låtar.
4. Mina två favoritbilder.
5. Bloggar jag läser.
6. En låt som fastnat på hjärnan.
7. Lufsen.
8. Hur mitt hästintresse kom till värden.
9. Mina favorithästar jag har och har haft.
10. Mina planer inför sommaren.
11. Villan/sommarstugan.
12. Hur jag fick mitt fotointresse.
13. Saker jag skulle behöva/saker jag vill ha.
14. Saker jag måste ha under sommaren/saker jag förknippar med sommaren.
15. Dessa platser vill jag besöka/åka på semester till.
16. Vad skulle jag göra om jag vann en miljon.
17. Så ser min dröm häst/hund ut.
18. Min rid utrustning.
19. Min kamera utrustning och andra prylar.
20. Varför jag håller på med hästar.

Okej, nu var listan ute.
Kan hända att jag byter ordning på några inlägg ifall jag tycker de.
Nu ska jag skriva nästa inlägg ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...