lördag 29 mars 2014

Om dagen..

Idag stod de ridning på schemat för min del.
Vi blev lite sena så när vi kom till stallet så var gruppen redan på väg.
Så jag gick till stallet där R stod och väntade.
Jag fixa till stiglädren och spände sadelgjorden och satt upp.
Sen iväg för att hinna med de andra.

Jag och A var de ända som inte hade ledare.
Vi red en annan väg denna gång. Vi travade kortare sträckor annars var de en lugn och skön ridlektion.
När vi kom tillbaka till stallet fotade jag R lite innan nästa ryttargrupp skulle iväg.
Sen fotade jag T och D. Sen fotade jag även P, B och L.
När de som hade varit och ridit kom tillbaka så fotade jag C som skulle rida R sista lektion.
Sen när de började gå iväg så åkte jag hem.

Nu ska jag kolla igenom några bilder jag fotade idag.
Ska skicka bilder åt C och T som jag fotade idag.
Sen ska jag bara kolla bloggar tills 20.30 då de ska sparas el till 21.30.
Kom även ihåg att de ändrar till sommartid i natt, en timme framåt.

 R före sista lektionen..
..och D i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...