söndag 23 februari 2014

Sluta blogga..

Jag vet inte om jag tänker blogga så mycket mer.
Jag känner att jag har inget att blogga om och jag har inte lusten häller.
Just nu känns de som om jag kommer att sluta blogga helt.
Jag bloggar ju inte speciellt mycket nu för tiden häller.
Så jag ska ta mig en funderare och se om jag fortsätter eller inte.

Annars har jag sportlov nu och jag har inga planer vad jag vet.
Eller jo, på fredag ska jag styra kosan mer mot ryska gränsen.
Ett ställe jag aldrig besökt tidigare.
Mer om de kommer kanske senare.
Nu ska jag fortsätta göra ingenting eller jo jag ska gå och ta in hunden men sen ska jag väl bara vänta på att ponnyakuten kommer i tv. Sen har jag ingen aning om vad jag ska göra.

Hoppas ni får ett bra sportlov i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...