torsdag 27 februari 2014

Intresserad av att bli fotograferad eller ta ridlektioner..

Jag vet inte om jag tänker fortsätta blogga.
Jag känner att jag har inget att blogga om längre.
Men de lär ju synas på bloggen om jag kommer att fortsätta eller inte.

I morgon ska jag till IKEA, så då är jag inte hemma.
Jag tycker de ska bli roligt att åka iväg en bit.
Mina dagar går ju bara till att vara på datorn eller göra ingenting.
Dels saknar jag stallet, börjar va en tid sen jag umgicks med hästar senast.
Kanske jag borde kolla om jag slipper till stallet någon gång.
Annars får jag väl bara sitta och fantisera eller något.

De er 3-4 dagar kvar av ledigheten. Sen är de 3 månader kvar och sen är det sommarlov.
Bara tre månader kvar sen behöver man inte tänka på skolan och man måste inte till Jakobstad på 10 veckor. Sen hinner man ju fylla år innan skolan slutar också.
Jag kommer nog att bjuda mina Kronoby tomtar till villan i år.

Ja, vi har nämligen renoverat. Dock inte hela utan endast kök och vardagsrum.
Så har ju en badtunna kommit dit också. Så kanske de blir lite mer villaliv i år.
Sen vill jag ju även ha en hästig sommar men, jaa vi får väl se hur de blir med den saken.
Fick ju ha en ifjol, men då hitta jag ingen. Så ska se nu då om jag kan ta en i år.
Annars får jag väl hitta på något annat.

Någon som är intresserad av att ta lektioner??
Har du egen häst eller har du någon bekant du kan hyra häst av eller någon vän som har häst som kanske också vill ta ridlektioner. Så kan ni ju kommentera eller meddela mig på annat sätt.

Jag kan hålla dessa typer av lektioner:
Hoppinriktadlektion
Markarbete/Dressyrinriktadlektion
Balansinriktadlektion
eller annat som passar dig.

Jag kan även komma och fotografera dig och din häst.
T.ex. vid ridning, på tävling eller om du vill ha bilder på din häst.

Hör gärna av dig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...