tisdag 7 januari 2014

Inventarier..

Inte bloggat på tre dagar kom jag på nu.
Jag kan ju säga att jag har inte gjort mycket de senaste tre dagarna.
Jag har mest kollat gammal tv-serie.

Men i dag då. Jo, jag är ju inte i skolan på 4 veckor nu.
För att jag har praktik. Eller de är mer som vanligt jobb.
Man får göra mer än vad man fick i 8:an och 9:an när man hade "prao".
Men jag har inventerat julsaker...säger sig själv.
För er som inte vet vad man gör när man inventerar så kommer en kort förklaring här. Annars kan ni hoppa över nästa stycke.

Inventerar är när man skriver upp ALLA saker hur många de är och vad de kostar.
Så man skriver t.ex. då "saken", antar och stycke priset. Så jag klara mig på 2 och ett halvt papper i dag.
Ska fortsätta att inventera i morgon...Tjoho....Så då vet ni de.

Ja, sen har jag även "sprättat" en söm får att dragkedjan ska bytas. PS. De är en ridjacka ;) DS.
Ja, sen har jag ju lindat in och packat i lådor x-antal julpynt och julporslin. Kan säga att jag var rätt så svart om händerna när jag var klar, av alla tidningar.

Nåja de var min dag de. I morgon ska jag tydligen vara lite mer på tygsidan. Vilket inte jag har något emot.
Nej, om man skulle ta och kolla nått avsnitt av serien innan jag går och äter och antar att jag fortsätter sen efter. Hoppas ni har haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...