lördag 4 januari 2014

11 timmar..

Jag har inte bloggat tidigare idag pga. att jag ville sova ut en dag så jag sov först 8 timmar i ett sträck sen halv sov jag i 3 timmar. Men de gjorde susen. Så nu är jag pigg igen.

Jag satt och kollade film igår till halv 4 i natt. Jag kollade inte vad klockan var så därför blev de så sent.
I dag har jag inte gjort alls mycket. Först så steg jag upp ur sängen vid tre sen gick jag upp och tog nån mandarin och de är de ända jag har ätit i dag. Sen har jag kollat en bra film, men när jag kollade upp en skådespelare så var han död, vilket var synd, eftersom han var en bra skådespelare. Nåja, vad kan man. Nu ska jag kolla om jag hittar nån annan bra film att se på.

Jag hoppas ni får en bra kväll.
Saknar denna häst! De har gått 2 månader sen jag såg honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...