fredag 3 januari 2014

Tack för Er hjälp!

Jag tänkte tacka er alla som besöker min blogg.
Sen vill jag också säga att ni hjälpte mig nå mitt mål som jag bad om Er hjälp om.
Stort tack! Jag kan ju säga att jag hade 3000 som hade kikat in min blogg innan de nya året hade börjat vilket va målet. Nästa mål är då 3500 som kikat in bloggen.

Nu ska jag ta och njuta av att få vara ledig. Har varit ledig även torsdag och fredag när vissa har varit i skolan de här två dagarna. Så nu har jag ännu denna fredag ledig och sen ännu tre dagar till.
Jag tror jag ska kolla på en film, om jag hittar någon intressant. annars blir de att lyssna vidare på min spellista ;)

Annars bloggade jag inte i går för att jag inte hade nått att skriva om och för att jag inte hade någon lusta att blogga då. Men vad kan man. Jag hoppas ni hade en bra dag. Ni får gärna ge filmtips. Ni kan kommentera anonymt ifall ni vill de, går också med smeknamn.


4 kommentarer:

  1. Filmtips: Minority Report, Iron Man 1,2,3, Transporter, TV-serien "Touch"....
    Dessa är dock actionfilmer (förutom sista) så det beror ju på vad du har för filmsmak. ;)
    Najs bild btw! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, nja har sett transformers på tv någon gång men ja jag vet int :P
      Hihi, jag vet :D

      Radera
    2. OBS! Transporter, inte transformers... xD

      Radera
    3. Hahaha, ojdå tur man har 4 veckor paus från skola :P

      Radera

Skriv en kommentar...