tisdag 8 oktober 2013

Min skolvecka..

Dålig uppdaterare här hej. Jo jag vet att jag inte uppdaterar så ofta men jag anser att jag inget har att skriva om eller bara glömmer bort själva bloggen.

Nå väl, mitt schema denna vecka har nu ändrat 5 gånger ;)
Orsaken till detta är för att en lärare har gått på mamma ledighet.

Mina dagar ser ut ungefär såhär:

Måndag: Skola 08.00-14.10
Tisdag: Skola 08.00-15.30
Onsdag: Skola 08.00-12.40
Torsdag: Skola 11.30-15.30 min första SOVMORGON =D
Fredag: Ledig HELA dagen =D

Sen är jag ledig vecka 42. Så jag är ledig från 11-20.10 alltså 10 dagar.
Vilket ska bli skönt. I högstadiet hade jag skola från 09-05-15.00 men eftersom jag åkte buss till skolan så fick jag stiga upp tidigare eftersom bussen kom vid 08.05, bussen åkte från skolan vid 15.10 om jag minns rätt då var jag hemma vid 15.45 oftast.

Så jag åker hem redan på torsdag kväll :) Kommer kännas konstigt att komma hem redan på torsdag. Men ändå skönt att inte behöva till skolan.

Sen har jag haft en massa prov och har ännu tre kvar på två dagar *suck*
När jag fick ut mitt matematik prov blev jag väldigt förvånad, eftersom jag inte fått så bra (enligt mig) sen 7:an :P Fick en 2:a som motsvarar bra eller 7-8.

Okej slut snackat om skola nu har ridit två ridlektioner sen jag uppdaterat.
Båda på Roope ena gången träna vi på volter och bågar, andra gången hoppade vi.
Gick helt okej båda gångerna.

Mer har jag inte att skriva eller de får bli i ett annat inlägg de som jag tänkt skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...