tisdag 8 oktober 2013

Första hjälpen..

Skriver detta inlägg endast eftersom jag inte har nått att göra. Förutom att lyssna på musik då.

Sitter och filosoferar på vad jag ska hitta på att göra under höstlovet. Har nämligen ingen aning. Jag ska hitta på nått att göra 10 dagar efter varandra. Nåja nån timme går ju åt till ridlektion typ på freda eller söndag. Sen fick jag hittat på program på måndagen och kanske ännu en dag. Sen får jag väl sitta och fundera ut va jag ska göra en hel vecka till.

Hahaha håller på att få nått fel av den musik som spelas just nu :P Jag ska nu försöka läsa på prov eller försöka utan att få fnatt av musiken. Hmmm.. första hjälp, vem sjutton har kommit på att man ska ha prov i de??? Hur återupplivar men en person??? Jaa... Vad ska du göra om en framför dig i en kö faller ihop??? Öhmm.. Vilka symtomer får man vid hjärtinfarkt??? Smärta...? Åh vad de kommer att gå bra dehär.. Kanske man borde läsa lite ändå och inte ta de på talang.. då skiter de väl sig totalt. Nej nu ska jag gå och läsa på prov i sisådär en timme ;) då borde jag nog fixa de :P

Så jag ska läsa på prov eller på första hjälpen.. och sen ska jag i duschen innan jag går och sova.
Men före de ska jag skriva om en hästdag på fb :P Ha de gött =D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...