torsdag 26 september 2013

Regnig dag.......

Min dator fick damp så jag får ta och skriva om detta inlägg........
Ja men idag har de regnat en hel del. Vilket inte var så roligt, att gå till skolan i regn är inte de roligaste så man såg ut som en dränkt katt när jag kom in i skolan, vilket var lagom roligt.......
Men min dag har varit ganska tråkig enligt mig. Har inte gjort så mycket häller sen jag sluta skolan.
Har kollat i nyaste numret av tidningen Häst Magasinet, ska väl läsa den efter jag skrivit detta inlägg.
Sen har jag ätit en sallad efter jag slutade idag. Så ska väl äta nått nu  innan jag ska och sova, får se vad de blir. Men jag har nu inte så mycket att skriva om. Eftersom min dator fick damp går de inte att publicera några bilder tyvärr.

Ska bara klara av morgondagens lektioner sen ska jag hem eller nästan måste vänta på mamma i 1 h och 15 minuter.Jag kommer inte att skriva några inlägg i helgen eller om jag skriver så skriver jag på sönda kväll, men jag får se. Ja men ska sätta punkt här nu. Trevlig helg till alla er läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...