torsdag 10 oktober 2013

Höstlov-->

Jaa, då har mitt höstlov börjat då.. eller nästan. Är fortfarande vid internatet.
Nåja mina planer inför höstlovet är inga.. Ja, en eller två saker. Jag har ridlektion en denna vecka och en nästa vecka så dit far två kvällar. Sen är det höstmarknad här i Jakobstad så kanske man tar en vända hit då. Ska se hur de blir med den saken. Annars så blev de inget de jag hade planerat in... av olika anledningar.

Ska nu vänta här i ungefär 3 timmar innan jag åker hem. Ska bli skönt med en veckas höstlov eller de blir ju mer än en vecka. Sen när man kommer tillbaka inleder vi period nummer två. Kolla på vårt schema och kort fattat jag kommer dö, seriöst jag som inte gillat denna periods schema, hur sjutton ska jag klara av de schemat i 9? veckor. Får väl trösta mig med att jag har praktik 4 veckor efter julen så de blir väl min belöning antar jag.

Jag bloggade inte igår eftersom jag borde ha suttit och läst på två prov. Men de gjorde jag ju inte, utan läste först i morse. Men jag klara provet fick bättre än jag trodde jag skulle klara av med att ha läst så pass lite som jag gjorde. Vi fick ut engelska provet innan vi tog höstlov, de andra provet gick som de gick eftersom man inte vet riktigt hur de provet bedöms. De såg helt okej ut, men antar att de inte är helt rätt. Men man kan ju hoppas i alla fall att de gick bra.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu innan jag lämnar internatet. Borde kanske städa lite innan jag åker, men de gör jag medans jag packar väskan. Får väl ta och se nån film eller träna på 10 finger systemet som tidsfördriv. Ha de gött!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...