onsdag 25 september 2013

Min dag...

Tänkte jag kunde skriva några rader hit.
Idag har jag jag då varit i skola från 07.50-12.40.
Sen efter skolan så stod jag och väntade på en buss som C skulle ta, så när den kom så gick jag in till centrum för jag skulle köpa nått att äta och lite skolgrejer.

Först gick jag in till Halpa Halli, gick direkt till hyllan där de har garn. Nu undrar ni säkert varför jag sökte mig mot garn hyllan??? Jo, jag ska virka en tubhalsduk så jag köpte garn till den, därför gick jag till garn hyllan. Sen sökte jag mig mot skolgrejer men jag kom på att jag inte köper där utan jag går till ett annat ställe, så jag sökte mig mot "färdig lagad mat hyllan" där köpte jag en sallad, mums. Sen gick jag mot juice hyllan där jag köpte is te (vilken överraskning...NOT..) sen styrde jag kosan mot kassan.
Ja, då skulle jag bara skaffa skolgrejerna då. Så jag valde att gå till Timari (som har gått i konkurs, så allt är ta 3 betala för 2 där) jag gick mot hyllan dr de har mappar och sånt. Jag bestämde mig att köpa en svart mapp, har en svart mapp från tidigare men den är "för smal" så jag köpte en "bredare" sen köpte jag såna där "mellan blad" och ett häfte... Sen gick jag och valde tejp eftersom jag kom på att jag inte har nån tejp, sen såg jag nån kul sak som är som "sini tarra" men den är vit och den är redan i små bitar så de är bara att bryta av den. Sen köpte jag "kom ihåg lappar" eller vad nu de heter...
Sen styrde jag kosan mot kassan och sen hit till studiebostaden. Jag har gått i mina nya skor och nu har jag sjuka fötter på grund av att jag inte är van att gå med 5-6 cm kilklack. Nåja, ska väl överleva ändå....
Kan visa en bild sen på de jag köpt.

Nu tänkte jag göra en "lista" på saker jag kan berätta om eller ge tips om. Måste bara komma på vad....
Så de ska jag göra, sen ska jag kanske virka eller om jag sitter och tråkar framför dataskärmen de får jag se sen. Men ni ska ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...