torsdag 15 augusti 2013

Regnig dag.

Jag tänkte ta och skriva ett inlägg här.
Idag slutade jag 14.10 enligt mig är de passligt att sluta den tiden. Kan ju tillägga att jag gick hit i ösregn ;) Just nu sitter jag och äter ett börd och dricker varmchoklad. Sitter ännu och funderar på va läraren sa den senaste lektionen. Vi ska lära oss att skriva på maskin " på tangentbordet" med att endast att kolla på skärmen. Har ingen aning om jag kommer att lyckas med detta men får helt enkelt öva lite nu som då. Vi testa lite redan på lektionen och de var inte alls så enkelt att minnas var man hade vilket finger men till slut hade jag rätt bra koll på de. Vi är rätt så ofta vid datorer förutom när vi ska lära oss att sitta.. Nu funderar ni säkert vadå sitta de kan man väl redan eller? Jo, delvis kan man de men vi lär oss hur man ska sitta rätt så man inte får ont i ryggen och så. Fast de snart är middag :P
Men i morgon så är de att va i skolan och sen hit för att hämta några saker och sen hem. Ska bli skönt att få sova två nätter i egen säng innan man ska hit igen. Nu ska jag träna lite på att skriva utan att titta på tangenterna och sen ska jag väl gå till middagen. Sen blir de väl att hitta på nått att göra resten av kvällen. De regnar så de blir väl att kolla nån film eller nått sånt antar jag. Men ni ska ha det så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...