tisdag 20 augusti 2013

Kom inte på någon rubrik ;)

Tar och skriver nångra rader hit.
Jag åkte hem i fredags efter skolan och spenderade helgen hemma och vid sommarstugan och åkte hit igen på söndags kvällen. Idag är det tisdag vilket betyder att de är onsdag i morgon och mina kronoby bor kommer hit ;) haha ja men E och S kommer hit i morgon för att hälsa på mig och för att utforska stället. ;) Jag tänkte ta och kolla på idol om sisådär 40 minuter om jag minns :P har ingen tv här så får kolla via mobilen om jag inte startar datorn. Ska ta och ordna upp lite saker så de ser hyfsat ut i alla fall. Har tre lektioner i morgon så jag slutar 12.40 i morgon tror jag :P sen ska jag ha skrivit en grej till engelskan till torsdag som jag endera skriver ikväll eller i morgon. Nu ska jag fixa några småsaker här resten gör jag i morgon. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...