måndag 12 augusti 2013

Ett som annat

Har helt glömt bort att skriva hit, hoppsan :P Nåja nu skriver jag lite i alla fall.
Jag vet inte var jag ska börja..
Jag har då flyttat till Jakobstad igår kväll. Eftersom jag började skolan redan idag. Men allt har väl gått bra antar jag. Jag delar rum med en annan som heter Fanny hon har en blogg där hon delar med sig av sina recept tycker ni ska gå in och kolla på den --> Fannys blogg. Jag tycker att den är värd att gå in och kolla på, jag tycker själv också om att baka så jag blev i alla fall lite sugen på att testa nån av recepten.
Mina dagar kommer att se ut ungefär såhär:

Stiga upp
Gå till frukosten
Äta frukost
Gå till skolan
Två lektioner
Mat
Sen varierar de beroende på dag hur många lektioner jag har
Sen gå hit var jag bor under veckan
Sitta och stirra i en vägg
Gå och äta igen
Sen göra ingenting om jag inte hittar nått att göra
Sova

och sen börjar allt om igen.. Suck va ska jag hitta på om dagarna?? Nån som har nått tips, kommentera gärna i så fall. Just nu ska jag väl börja gå och sova.
Morgondagens planer är skola sen ska väl mamma komma hit en sväng sen blir de väl att trixa på med datorn eller nått annat antar jag. Men nu ska jag avsluta så uppdaterar jag kanske i morgon om jag har något att skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...