lördag 10 augusti 2013

Nya tag..

Tänkte ta och skriva några rader hit. Just nu sitter jag i sängen och funderar.
Jag tänkte ta och radera lite bilder på kameran innan jag ska ladda ner dem på datorn. Kom på att jag inte har visat några bilder från sommaren så de kanske jag borde göra. Sen har jag också tagit en funderare över bloggen också. Jag börjar ju skolan redan på måndag, vilket betyder att jag flyttar i morgon. Så jag kommer då bli halv ''jeppis bo'' :P så va kommer då hända med bloggen? Jag kommer ju antagligen bara sitta 4 ever alone där så då har jag ju i alla fall tid att skriva på bloggen. Så med andra ord kommer jag fortsätta med bloggen, och försöka att uppdatera varje dag eller när jag har nått att skriva om i alla fall.
Just nu har jag lite idéer på vad jag kan skriva om och hålla bloggen uppdaterad. Så från och med nu ska jag göra mitt bästa med bloggen. Nu ska jag skriva ner mina idéer så jag inte glömmer bort dem och så ska jag göra några tidsinlägg. Detta är en dag som de kommer att komma många inlägg. Nu ska de bli ändring på mitt bloggande. Ha de gött :)

1 kommentar:

  1. Veckans bloggvinnare är nu uppe på bloggen, kika gärna in och se om du vann! :)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar...