söndag 16 juni 2013

Veckans planer

Tänkte ta och skriva ett inlägg men jag vet inte vad jag ska skriva om ;)
Jag har annars löst mitt problem. Jag hade ju problem att veta var jag ska ha mobilen när jag rider och är i stallet, de problemet är nu löst. Jag har min munktröja som jag tänkte jag kan ha när jag rider. Så jag bankade dit tre knappar på vardera ficka och på de sättet så fixa jag mitt problem. Nu kan jag rida och vara i stallet med mobilen i fickan och inte oroa mig för att den ska ramla ur fickan.

Min vecka ser ut såhär ungefär:
Söndag (idag): Chilla framför datorn möjligtvis kolla nån film.
Måndag: Inte den blekaste aning om vad jag ska göra.
Tisdag: Kolla hur länge de tar att cykla till ett visst ställe och sen vara med en kompis.
Onsdag: Förbereda mig mentalt på vad som kommer att ske om några dagar.
Torsdag: Vänta och se...
Fredag: Vänta och se...
Lördag: Vänta och se... Sen ska jag iväg till en kompis igen och sen på kvällen Midsummerfestival och sova över hos kompisen.
Söndag: Fixa så jag slipper hem och chilla resten av dagen.

Så kommer de väl att se ut. Måste komma på när jag ska avslöja de jag hållit hemligt också. Nu ska jag fundera lite och kanske kolla en film lite senare. Ni får ha de så bra. Bloggar säkert mera i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...