lördag 15 juni 2013

Lite smått och gott

Jag tänkte ta och skriva lite vad som har hänt de senaste dagarna.
I torsdags fick jag två brev på posten, i ett av breven stod de att jag hade kommit in till den linjen jag hade på första plats när jag sökte, och i de andra brevet fick jag en summa pengar för att jag har varit ledare i Power Club. Så då blev jag glad i alla fall.
Sen idag var jag på ridlektion, vi skulle rida barbacka idag och jag fick den jag ville ha :) vilket var Roope längesen jag ridit så liten häst men de var roligt. Kom även på att han är en super ponny att rida och att sköta om. Så efter lektionen så gick jag bredvid Roope hela lektionen förutom två sista varven får då ville ryttaren prova rida själv. Sen efter lektionen så gick jag med Roope till beteshagen och efter mig kom resten av ponnyerna som var på lektionen som skulle till samma hage. Sen åkte jag hem. Prata även med A om de som kommer att hända i sommar som jag håll på att avslöja innan jag kom på att jag inte har sagt nåt ännu om vad som kommer att hända. Fick även reda på att de händer redan nästa vecka, jag som hade räknat med en vecka ledigt ännu men nix så var de tydligen inte. Men nån dag ledig får jag väl nog, hoppas jag i alla fall. Nu ska jag njuta av de dagar jag inte behöver göra nått som jag inte vill göra.
Jag kommer snart att avslöja så  fort jag vet mer. Vilket är inom den närmaste veckan.
Jag kommer antagligen ha med kameran så gott som varje dag om jag inte lämnar den hos kompisen. Så jag ska försöka få många fina sommar bilder.
Nu ska jag avsluta detta inlägg innan jag försäger mig helt och hållet så här kommer lite häst bilder från sommaren 2012.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...