måndag 17 juni 2013

K-pop

Jag har inte så mycket att skriva men ska nog få ner nått skrivet i alla fall.
Idag har jag inte gjort så mycket. Just nu överför jag musik till min mobil som jag ska börja cykla till.
Jag här även pratat med min kompis, och hon fick mig även att börja höra på k-pop vilket jag inte trodde skulle hända. Ni kan kolla på youtube om ni vill veta va de är för musik.
I morgon ska jag och cykla och sen till en kompis. Så då har jag kanske nått att skriva om ;)
Men detta blev ett lite kortare inlägg, men kommer säkert skriva nåt längre inlägg nån annan gång.
Hoppas ni får en fin måndag kväll och en bra tisdag :)
Här får ni en snygg bild på två kor ;)

1 kommentar:

  1. K-pop, eg. koreansk pop, är en musikgenre bestående av elektronisk musik, syntpop, hiphop, rockmusik och R&B-musik som har sitt ursprung i Sydkorea.K-pop är en del av den koreanska vågen (även känd som Hallyu vågen), en massiv export av koreansk kultur som till största delen går till grannländerna i Asien men som även kommit till Europa ochAmerika. (:

    SvaraRadera

Skriv en kommentar...