fredag 14 juni 2013

Nya biblioteket

Vi har fått ett nytt bibliotek hit till vår by. Så dom har invigning idag och så har dom bjudit in sånna som har bott eller kommer från vår by. Till exempel Jonathan "Jontti" Granbacka som känns igen från Buu-klubben och Strömsö, Bill Ravall som sjunger och många fler.
Nästa veckas lördag är det midsommar. Jag ska tydligen på midsummerfestival med en kompis. Men före vi ska dit med buss så ska jag till hennes och sen när vi kommer hem igen ska jag till hennes för jag tror inte att jag börjar gå 32km 2 på natten för att komma hem :P Men de är mina planer i alla fall. Nu ska jag kolla igenom bilderna jag fotade idag och sen ska jag komma om jag förstår mig på några knappar jag ska sätta fast på min munktröja. Inga bilder eftersom jag är på en annan dator.

Här kommer en hälsning från min kusin som skrev detta när jag svara i telefonen:
fjksjfkdjfkdjskMKDSJDSNVNDSFKDJKSJDANIEL RAVALD SKREV DET HÄR BARA SÅ NI VET SOFIA ÄR EN BRA BLOGGARE HOPPAS NI FÖSTÅR FRANSMEN H DANIEL RAVALDd

1 kommentar:

  1. Jag var nog på besök men jag såg dig inte! :/ Men vi syns väl ändå snart så! :)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar...