tisdag 18 juni 2013

Lite om dagen

Känner att jag måste skriva av mig lite.
Sitter just nu och skiner som en sol, men har ingen aning om varför. ;)
Men idag var jag då till min kompis, vi gjorde inte så mycket.
Först när jag kom dit så hälsa jag på hundarna eller en ;)
Sen gick vi en bit och bara snackade, sen efter en stund gick vi in.
Sen gick vi ut igen och snackade på trampolinen.
De var väl de vi gjorde, sen cyklade jag hem igen.
Just nu vet jag inte om jag ska berätta min hemlighet eller inte.
Men jag ska tänka på saken.
Annars ska jag på ridlektion i morgon rätt så sen lektion.
Fast de gör inte mig så mycket ;) jag har ju min favorit jag vill rida men jag tror inte de blir den utan en annan men jag får helt enkelt vänta och se.
Nu ska jag lyssna på lite k-pop en stund.
Men ni ska ha en fortsatt trevlig kväll och en bra onsdag.
Skriver nog säkert i morgon om jag har något att skriva om ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...