måndag 20 maj 2013

Motorcyklar..

Ja då var de måndag då igen. Om exakt två veckor så har jag sommarlov. Nåja tillbaka till verkligheten, min dag har varit helt okej de är stek hett (kan man säga så?) där ute och de är 20 maj när har de varit såhär varmt i maj senast? Jag ska i alla fall och servera på en motorcykel träff som är här i närheten. Jag som inte gillar motorcyklar och speciellt inte att se många, tiotals nej blää. Nåja får väll tvinga dit mig ändå. Ska ha med mig 25 st bullar men vet inte hur jag ska få dem dit, nåt kommer jag väll på. Min mobil visar i alla fall att de är 25 grader varmt ute. Hur i hela friden kan man sitta med varma motorcykel kläder på sig och svarta ännu till som drar till sig värme (ehem, nu ska jag leka smart, svart är egentligen inte en färg så som vit, och den svarta färgen drar inte till sig solljus utan när ljusstrålarna "träffar" plagget eller nåt som är svart så är de solljusstrålarna som inte "stuntar" tillbaka så som den gör på ett vitt plagg eller nåt som är vitt. Därför är de svalare att ha ett vitt plagg på sig än ett svart plagg. Hoppas någon förstod va jag ville få fram). De förstår jag inte, och ännu till frivilligt fast dom vet hur varmt de kommer att vara. Nej om man skulle lyssna på musik en stund ännu och sen ska jag väll börja ge mig av *suck*. Hoppas ni får en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...