tisdag 21 maj 2013

Kort om idag och igår

Ny dag igen då :) Idag är de tisdag, jag hade väldigt bråttom när jag kom hem för skulle på ridlektion. När jag kom till stallet så satt jag upp på Ressu och sen bar de av till ridbanan jag red först och Baccus efter. Vi skulle gå snabbare men de ville inte R, sen trava vi där de gick att trava. När vi var vid ridbanan så börja vi på med att stanna mellan två bommar och sen komma på en trav volt. Sen lade vi till att man skulle rida slalom men väldigt snäva svängar vilket gjorde man fick rida noggranna vägar. De gick helt bra för mig. 
Lite om gårdagen. Jag åkte då iväg till vår byagård för att servera på en motorcykel träff. Jag tog betalt och hällde upp saft och kaffe åt några när jag var där ensam. Serverade ca 300 personer kan ha varit fler, var runt 200 motorcyklar :) Så de var lyckat i alla fall.
Nu är jag hemma och lyssnar på musik och ska hitta på nåt vettigt att göra. Ska antagligen börja smida vidare på mina sommar planer :) Men hoppas ni har haft en fin tisdag och en fortsatt trevlig tisdag kväll :) 

Jag och Ressu förra sommaren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...