söndag 19 maj 2013

Städa städa

Min dag har gått väldigt långsamt idag jämfört med igår och i fredags :P
På fredagen så hade jag ridlektion. Jag fick rida Ressu igen :D jag var i alla fall glad att rida honom igen. Måste nog säga att han är nog en super fin och snäll häst. Lektionen i sig gick helt okej enligt mig.
Sen kvällen gick också fort fast jag inte gjorde nåt :P
I går alltså lördag så var jag och mamma in till Karleby för att shoppa. Eller jag skulle välja födelsedagspresent ;) Jag köpte endast nödvändiga saker :P
I dag så har jag städat hela mitt skrivbord och grejat med mina högtalare som nu är på plats :) Sen ska jag ta bort min ena cd-spelare som inte funkar längre så då får jag en halv hylla att lägga nånting på ;)
Sen kom jag på att de är endast två veckor innan sommarlovet börjar :) eller för min är de 8 dagar i skolan, 2 dagar på klassresa och 1 dag ledig :)
Nu sitter jag och hör på musik och söker efter snygga skal till min mobil som går att beställa till Finland vilket inte är så enkelt :) Nåja jag ska söka vidare. Ha en bra söndakväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...