fredag 7 juni 2013

Sommarlov :)

Lite dålig uppdatering. Men nu är de i alla fall sommarlov och grundskolan är över. De är på ett sett skönt att de är över men ändå vill man inte byta klass, jag kommer att sakna vår klass. Vi har ändå bra minnen som kommer att finnas kvar. Men vi hade i alla fall ett bra slut på hela grundskolan. Sen kommer jag ju också att sakna andra som inte gick på min klass. Men vi får väll hålla kontakten via facebook ;) Men med en har jag ju smidigt planer redan så de ska vi försöka att utföra också. (Du vet vem du är) Nu har de snart gått en vecka sen vi fick sommarlov. Jag har inte gjort så mycket cyklat 8 km en dag, varit på ridlektion, funderat på mina planer inför sommaren. Men de har inte varit de bästa vädret häller. Igår vakna jag 06.45 av att de åskade och de var rejäla smällar jag pratar om, sen på kvällen fortsatte de att åska. Idag har de varit bra väder. Fundera på att gå och fota i morgon om vädret är fint. Sen ska jag också avslöja mina sommar planer men jag ska hålla på dom ännu två till tre veckor. Beror lite på. Jag har även fått post en dag.
Men jag har fortfarande ett problem att lösa. De är att min telefon ryms inte i mina ridbyxfickor och jag har inga andra fickor när jag är i stallet så jag måste komma på en lösning och de fort, så om du har tips på hur jag ska lösa problemet så är jag väldigt tacksam. Nu ska jag kolla om de kommer nåt bra på tv ikväll förutom fotboll då ;) Ha de gött igelkott :P

Bilder från förra sommaren :)

1 kommentar:

  1. Fixa ett innerfack i nån huppari elr så har du ett telefonfodral innanför tröjan/t-skjortan... ;D
    Var på ridlektion igår (tisdag) annars. Zicko, ofc... x)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar...