lördag 2 april 2016

Present jakt...

Tjenixen, idag är det lördag och vädret är på topp. Solen skiner och vårkänslorna är på väg. Jag spenderade min tid med att försöka, (observera försöka) att fota hunden. Lättare sagt än gjort kan man väl säga. Min kamera dog så hann inte kolla dem på kameran ska se när jag orkar kolla igenom dem på datorn.
I morgon är de söndag och jag har inget planerat. Så får ta dagen som den kommer.
På måndag kommer en vän hit på dagen för att umgås och sedan sitta på med mig till staden där vi ska fira en vän lite i efterskott innan en annan åker iväg på eget äventyr. Sista gången hela gänget samlas på ett bra tag framåt. Jag har dock haft lite svårt att komma på en present men nu tror jag att jag vet vad jag ska köpa. Sen blir de middag med tjejerna.
På tisdag så kör jag på morgonen till Jakobstad för ännu en skolvecka. Inte mycket kvar nu!

Inte mycket mer att säga. Hoppas ni har de bra!
Gammal bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...