tisdag 23 februari 2016

Uppdatering efter 4 månader...

Tjenixen! De var ett bra tag sedan jag har skrivit något hit. Senast jag skrev var...(tvungen att kolla upp detta) 20.10.2015. Alltså de är exakt 4 månader och 3 dagar sen! Så länge kunde jag hålla mig borta härifrån...nej men jag fick sådan motivation av att skriva nått så jag var tvungen. Inte för jag har något att komma med men jaa..nått ska jag väl få skrivet.

Jag vill tacka alla som besökt min blogg under denna tiden jag har varit frånvarande. Jag trodde aldrig att någon skulle kika in här under denna tid men de hade tydligen några gjort och de var rätt många också. De gjorde min kväll! Tack!

Så vad har hänt under dessa fyra månaderna då? Jo, jag har haft praktik på två ställen (inte samtidigt), börjat "vanlig" skola igen, firat en vän, firat nyår, firat jul, upplevt hur de är att köra på glashala vägar med framhjulsdriven bil, insett att de är så otroligt lite kvar av skolan nu och ja de var ungefär de.
Så jag kan ju inte skryta med att jag gjort så mycket ändå.

Men vad väntar mig här näst då? Jo, först och främst kommer ju sportlov emot nu, så jag har praktik i 5 dagar, tjoho..NOT, efter de så blir de att hitta motivationen de sista veckorna/månaden i skolan innan man ska igen ut på praktik. Jag borde hitta en plats, gah... 6 veckors praktik var ska jag hitta de? Men innan de så ska jag bestämma mig för vilken klänning jag ska ha på examen och mössan ska beställas, hade även varit bra om man skulle veta vad för skor man ska ha med. Tips, någon??

Annars vet jag inte vad annat som händer efter examen... de förblir ett mysterium!
Hur har ni haft de då? Jag hoppas ni har haft det bra och har det bra! Nu tänkte jag avrunda här för denna gång. När nästa inlägg dyker upp får framtiden avgöra!
Lilla Chevy! Hon har dock ännu kortare päls nu än när denna bilden togs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...