torsdag 16 april 2015

Torsdag och dåligt väder...

Tjabaluba, nu var de torsdag idag då. Vilket betyder att i morgon är de fredag och jag hämtar mina nya brillor. Fast först måste jag ju vänta 1½ timme innan mamma hämtar. Men i morgon får jag sällskap av E så då kanske tiden går lite fortare. Just nu är de inte speciellt bra väder ute vilket är lite trist. Vill ju ha bra vårväder så de kan bli sommar snart men nej, då ska de regna och snöa varje dag. Men igår på kvällen så kom ju solen fram så den skulle ju kunna komma fram nu och inte regna eller snöa på en tid. Så får hoppas på bra väder resten av veckan nu då. Men annars gör jag inte så mycket. Fick nyss reda på en kul sak som jag berättar mera om sen. Nu tänkte jag ta och kolla runt lite och lyssna på musik. Hoppas ni får en bra torsdag kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...