måndag 1 september 2014

Sjuk...

Ja, måndag och ny vecka. Min helg har spenderats i mitt rum framför tv:n. Alla firade villa avslutning och jag var hemma med hunden. Varför??? Jo jag är nämligen förskyld och hade ingen lust att följa med. de som är bra att jag inte ät täppt i näsan utan jag kan andas i alla fall något så när. Sen då, jo jag har kollat PH igår och blev lite besatt där ett tag så kolla tre avsnitt i rad, heheh hoppsan. Synd bara att de kommer så sent på kvällen och bara tre dagar i veckan. Annars har jag väll inte mycket att säga. Just nu dricker jag väldigt mycket ska tydligen vara bra så ja. Sen drogar jag ner mig med panadol, nässpray(hatar den för övrigt) och burana. Funderar på att göra te, vilken tur att jag tog med mig mina mjukisbyxor hit. Kan inte ha några andra byxor på mig nu, hahah kommer få problem på onsdag och i morgon. Men de var väll allt jag hade att säga. Kan hända att de kommer ett till framtids inlägg inom snar framtid. Ska bara ta mig i kragen och skriva de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...