fredag 29 augusti 2014

Mysiga kläder...

Idag är det fredag då. Praktiken rullade på och nu är det helg. Jag har inte egentligen så mycket att säga eftersom alla dagar ser i princip likadana ut. Praktik/skola, kommer hem, äter, kollar bloggar, kollar serier och sover. Så de är väll inte så mycket att säga om de. En sak som jag är säker på är att jag kommer att drömma om kuvert i natt. Igår vek jag 300 kuvert och hjälpte till med en blankett. Idag har jag vikit ytterligare 100 kuvert och lagt in kuvert i kuvert (de där blev knasigt men vet inte hur jag ska formulera de) ca 350 st så om jag sammanfattar dagen så blev de en massa kuvert. Sen var jag även idag och hjälpte till med blanketten. Den skulle ändas IGEN. Så de var dagen i största allmänhet.

Jag har ända sen i morse väntat på att få byta om till mjukisbyxor och den känslan när man får ta av sig jeansen och på med mjukisbyxorna, den känslan gillar jag. Nu sitter jag har i sängen med mina bekväma mjukisbyxor och en mysig munktröja. Nu saknas bara sällskap. Sen sitter jag och funderar om jag ska åka med till ett zoo och äventyrsbana eller inte. Skulle vara helt roligt bara man skulle ha sällskap också. Antar jag åker med kameran om jag åker. Måste fundera lite och kolla om jag får med någon.

Nu ska villa avslutning firas i morgon kväll också så blir väll att åka dit då. Funderar på att gå dit med mysiga och varma kläder, ska kolla om jag skulle ta med kameran och kolla va den går för när de är mörkt och se om de går som sist haha :P Nu ska jag ta och sätta punkt och hoppas ni får en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...