söndag 7 september 2014

Min helg...

Tänkte jag skulle ta och berätta om min helg. 
På fredag så var de först jobb, efter de mötte jag upp C och vi gick till en bro där vi började våran photoshoot. Efter en stund vid bron gick vi till hennes och sen fortsatte vi där. När jag kom hem så gjorde jag inte alls mycket. 
På lördag så var de förlovningsfest hos min kusin. Så där var jag hela eftermiddagen. Sen på kvällen gjorde jag inte så mycket kollade en film som gick på tv och bara tog de lugnt. 
I dag så har jag inte gjort nått alls. Just nu bunkar musik ur högtalarna i väntan på att VM finalen i hoppningen ska börja. Sen ska jag tillbaka till Jakobstad ikväll. 

Annars har jag inte så mycket att säga. Solen skiner och de är fint väder här. Funderar på att förnya inlägget med mina häst grejer eftersom jag har några saker jag inte har fotat. Började fundera på var mina sporrar kan vara, kanske man borde kolla om man skulle hitta dem. Hoppas ni haft en bra helg. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...