söndag 24 augusti 2014

Ny header och snart...

Jag tänkte att hösten närmar sig och att de skulle vara lite roligt med ny header.
Bilden är min men headern har Jennica trixat med. Hon är även den som gör mina headers nu för tiden.
Annars då, söndag idag och jag ska tillbaka till Jakobstad igen ikväll. Jag ska packa ihop lite kläder och så ska jag minnas ta med en smörkniv och en vanlig kniv. Mina skålar och muggar är där redan så ska bara kolla om jag behöver nått annat. Sen funderar jag på att prova på nått nytt som jag hittade tidigare idag. Ska bara köpa va jag behöver så kommer jag lägga upp de hit. Dock vet jag inte om jag tänker ta med mig min system bara för att ta bilder så jag tror de får duga med mobil bilder. Ska bara minnas att köpa de jag behöver ikväll också. Men de var väll de. Har inte så mycket att säga än så. Nu ska jag försöka minnas allt jag ska ha med mig och som jag ska inskaffa och sen blir de väll att börja styra kosan mot Jakobstad i ösregn. Ha de så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...