söndag 24 augusti 2014

Förverkliga dina drömmar...

Jag har läst på många bloggar den senaste tiden om att följa sina drömmar och sen får de bära eller brista.
De ligger nått i de. Jag tycker också att man ska göra de. Om man nu vill få en större blogg tycker jag man ska försöka få de, eller om man vill resa jorden runt tycker jag man ska ta och uppfylla de man behöver ju inte göra de på en gång utan man kan ju planera in de och så kan man ju planera så man tar några ställen i taget för då hinner man uppleva mer än om man åker en dag till ett ställe och sen vidare till nästa för att vara där en dag. Eller så kanske du vill flytta till egen lägenhet eller kanske starta eget.
De finns många drömmar och lika många möjligheter. Sen kan ju drömmar ändras eller så kanske du vill göra nått som du velat göra för något år sen.

Jag har också många drömmar och ibland vill jag en sak och en annan dag vill ja nått helt annat. Men jag är 110% säker på vad jag vill nu och jag ska även göra de i alla fall prova sen om de inte går så går de inte. Men de får vänta 647 dagar håller inte alls koll..... Men jag tror att de kan vara många som tänker att de inte går att uppfylla sin dröm, men de flesta går att uppfylla. Fast de finns ju gränser. Den drömmen jag har kommer jag i alla fall göra. Sen att vi är två om saken så känns de mycket bättre. Men de här med att vänta tar sin lilla tid också. Men för varje dag som går desto närmare kommer man målet.



Om jag skulle följa de drömmar jag hade som mindre skulle jag först och främst studera fel linje. Men ibland är de väll bra att man blir äldre och får nya drömmar. Drömma kan man alltid. Till exempel om man vill flytta utanför landets gränser tycker jag man ska göra de sen om man inte trivs eller att man tycker de inte var så bra så kan man ju alltid flytta hem igen. Kom ihåg att alla har vi drömmar stora som små och ibland kan de vara bra att ha de, då vet man vad man ska kämpa för. De tänker jag göra i alla fall.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...