fredag 11 juli 2014

Vatten och rea...

Jag tänkte varför inte skriva ett inlägg nu när jag ändå har på datorn. Så igår gjorde jag inte så mycket. Var och fylla på vatten gav morot, sen var jag ut med hunden så efter vår promenad så gick jag via K och sen gick jag till korna som står ute och de var väldigt intresserade av Lufsen en slicka honom på nosen också ;) Sen på kvällen kom de 3 brandbilar, 2 manskapsbilar och 1 ambulans om. Inte varje dag de händer. Nu tänkte jag gå till K och fylla på vatten och kolla så han har hö att käka. Sen blir de att åka till stan, jag ska kolla på en ny blixt, minneskort och uv filter. Tänkte jag skulle skaffa lite mer saker som jag behöver. Dock skulle jag inte behöva nått. Men jag har funderat på att köpa ett uv filter i lager och ett till minneskort. Sen ska jag bara kolla på blixten. Får se om jag kommer hem med den eller inte. Sen ska jag på rean. Ska se om jag hittar några plagg. Men först till hästen, har ca 45 min att byta kläder och fylla på vatten och sånt som måste göras. Nu ska jag i alla fall stänga av datorn och kolla om vika kläder jag ska ha. Sen ska jag söka fram min plånbok som är någonstans...hehe.  Hoppas ni får en bra dag. Berättar mer sen om jag köpt nått.
Sötisen själv <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...