tisdag 8 juli 2014

Skit göra...

De blev tyvärr ingen ridning eftersom jag hörde åskan flera gånger och när jag kolla på termometern var de 29,0 grader ute i skuggan. Så jag tar de i morgon. Sitter just nu och funderar vilken utrustning jag sak ta i morgon. Funderar på att inviga en av de nya schabraken. Annars så skulle vi mocka skit ur vidskyddet och när vi skulle föra bort de med fyrhjulingen fick någon komma och hjälpa oss få igång den och sen när de var klart så stanna den mitt på gården.. Hahha så vi får göra resten i morgon. Så efter maten kommer D hit för att fortsätta där vi sluta och sen kommer A hit och fotar. Så hoppas de inte är super varmt i morgon, får gärna blåsa lite så de inte är så mycket kräk att flaxa bort. Sen funderar jag på att tvätta hela hästen sen ska bara hitta en svamp och nått man kan dra bort vattnet med. Så jag hoppas de kommer mycket bilder i morgon. Tänkte de skulle mest bli skritt och lite längre tur så han får röra på sig. Ska bara komma på vart jag ska rida. Nej nu ska jag göra nått innan jag ska och sova, mycket att göra i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...