måndag 7 juli 2014

Häst gala vs ridtur...

Seg bloggning en tid. Detta för att jag inte har nått intressant att blogga om. Jag gör typ samma sak varje dag så de skulle bli tråkigt och enformigt om jag skulle blogga om vad jag gör. Så jag bloggar när de händer nått. Så ikväll blir de endera häst gala eller ridtur. Tänkte i alla fall försöka göra nått av dem ikväll. Om jag går på häst gala blir de ridning i morgon. Bara de är så himla varmt nu så tror man ska dö när man ska göra nått ute. Om jag inte går på häst gala så blir de att försöka ta sig på en tur. Tror jag bara tar och rider i terräng på en skritt länk eftersom de är så varmt. Men får se hur de blir. Nu ska jag ladda kameran och sen ut och svettas en stund. Hoppas ni har en skön kväll och njut av vädret.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...