söndag 6 juli 2014

Artister jag sett live...

Jag tänkte dela med mig av artister jag har sett live. Dock har jag inte bilder på alla men jag visar på de jag har.

Artister/Band jag sett live:

Carola Häggkvist (har autograf av henne)
Måns Zelmerlöv
Nanne Grönvall (har autograf av henne)
Lotta Engberg
Lasse Holm
Linda Bengtzing
Magnus Johansson
Stefan & Kim
Thomas Pettersson 
Molly Sandén (har autograf av henne)
Sassa Bodensjö
Linda Varg
Daniel Norberg
Geir Rönning
Elin Blom
Andreas Weise
Linnea Henriksson
Olle Hedberg
Minnah Karlsson
Jay Smith








Eric Saade








KAJ (sett flera gånger)







Sturm und Drang











Krista Siegfrids











Medina


Artister jag kommer se som jag vet om:

KAJ (igen)
Robin Packalen

De var de jag kom på att jag sett live.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...