måndag 21 juli 2014

Dagens utmaning...

Ny vecka då igen. Bara tre veckor kvar av sommarlovet nu då. Hjälp va tiden går fort. Nåja jag ska ut nu efter jag skrivit detta inlägg. Tänkte jag skulle fota K med den nya grimman och även kolla om den tredje passar. Sen ska jag tvätta ur vatten "baljan" och man får väll hoppas att man inte bränner sig på bränn nässlorna idag. Sen tror jag att jag ska ta med mig kameran och kolla om jag skulle få några bra bilder nu när solen skiner. Tror jag sätter mig i hagen en stund sen efter och bara njuter. Kom på att jag har många bilder som jag inte visat här ännu. Kan dock vara för att jag först ladda ner dem på datorn igår...hehe. Nej nu ska jag ut och ta mig an dagens utmaning (tömma vatten "baljan" inte de lättaste kan jag tillägga). Hoppas ni får en härlig dag.

Alltid lika charmig :P
Gott med salt sten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...