fredag 20 juni 2014

Trevlig midsommar...

Trevlig midsommar till er alla! Jag kommer ha full rulle här från två och framåt så jag ville vara snäll och göra ett inlägg här före. Idag så ska jag och fyra vänner fira midsommar eller ja.. Så bloggen kommer eka tomt i dag så därför skriver jag nu på morgonen. Min fyrbenta vän hästen ska få jobba lite idag tror jag. Eller ja de blir inte så långt pass och inte så fort. Ska nämligen ha upp alla på hästen idag så han får agera snäll häst ;) Han tar nog ingen skada av att få röra på sig. Ska bara se hur de går utan sällskap. Men vi håller oss tror jag i hagen eller på gården så ska de nog gå bra. Vem vet så kanske jag hoppar upp så han får springa lite. Måste se hur vädret är och så. Jag har en grej jag kom på som jag glömde göra så de tänkte jag göra nu efter maten. Sen hade jag tänkt fota min lilla polle om vädret är någorlunda bra. Sen fixade sig med fotandet så en vän kommer hit och fotar någon dag. Kanske man skulle piggna till om man skulle duscha nu på morgonen så hinner håret torka också. Då skulle jag ju i och för sig kunna färga håret på samma gång om jag nu inte somnar ;) Jag tror jag ska ta och avsluta detta inlägg. Jag tror inte de är någon idé att försöka skriva nått mer :P Vem vet kanske jag bloggar mer om en stund, eller så inte ;) Hoppas ni får en bra midsommar i alla fall xD
Snygga hästen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...