lördag 7 juni 2014

Jag hann inte...

Jag hann inte blogga igår. Så jag gör de nu.
Igår då så kom M hit. Hon kom mycket tidigare än väntat men de var bara roligt.
Först så var vi inne en stund, efter en stund gick vi ut en sväng. Sen spelade vi ett spel innan vi åkte till villan.
Där badade vi badtunna och åt grillat. Senare på kvällen och halva natten så satt vi uppe och prata om allt och inget. Sen sov vi där. Sen vid ett tiden åkte vi hem till mig och äta mat. Efter maten så gick vi ut och var ute från typ halv tre till fem Sen efter de gick vi in igen och väntade på att någon skulle hämta henne. Så nu för en stund sen så åkte hon hem.
Jag hade i alla fall en roligt. Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra.
Endera är jag här inne och typ lyssnar på musik och bara tar de lugnt eller så går jag ut och fortsätter med skitjobbet. ;) Nu börjar de bli klart. Har tror jag bara skitjobbet kvar. suck kommer ta en evighet.
Kan avslöja att de är gammal koskit blandat med jord och barkbitar och stenar som ska bort. Sen att de sitter fast som bara den de är en annan femma de. De var de jag har gjort.
Nu ska jag gå och ta in hunden och så tror jag att jag ska förbereda lite saker inför midsommaren.
Hoppas ni får en bra helg. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...