onsdag 11 juni 2014

Hemligheten släpps...

Okej, nu har jag hållit på denna hemlighet ett bra tag. Men om man bor här nära så har man nu kunnat gissa sig fram. Jag försökte samma sak förra sommaren men de gick inte lika bra då. Men då flyttade hästarna från stallet hit för att gå på bete, så då var jag ju där hela sommaren. Men nu hände det.
Jag ska få en kompis som ska bo här hela sommaren. Men de är inte vilken kompis som helst inte.
Denna kompis är ett flockdjur, har fyra ben, äter gräs och hö, och nej de är ingen ko :P den gnäggar. Ja, tror att de inte är så svårt att lista ut nu. Ja, jag ska få hit en liten polle, eller liten kanske är fel ord. En stor polle.
Nu kan ni även lista ut varför jag var på hemligt uppdrag förra veckan. Jag var och hälsade på min vän för sommaren. Jag fick även prova rida honom. Kan ju säga att han är stor men väldigt snäll och söt. Sen rasen gör ju de inte sämre precis. Jag kommer berätta om honom i ett annat inlägg. Så håll utkik.

Så min hemlighet var....jag ska ha en häst över sommaren. Därför skulle jag inte på nått ridläger i år, och så har jag tagit paus från ridlektionerna under tiden jag har häst här hemma. Fortsätter med ridlektionerna igen sen när sommaren är över. Bild får ni se inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...