onsdag 11 juni 2014

300 och Kalle...

Okej, jag tror att de flesta vet vad de handlar om nu. Jag har skaffat sommarhäst.
Han heter Kalle och just nu är han i hagen och äter gräs. Jag har varit där nästan hela dagen.
Han har gnäggat x-antal gånger idag. Han undersöker ännu vart han har hamnat.
Jag har skaffat en "sadelkammare" åt mig. Så där är alla hans saker. Sen så fick kameran komma ut lite också. Jag fotade väll 300 bilder och nu ska jag ut igen och antagligen kommer kameran med igen.
Ska dit och kolla så han inte rymmer ;) Nu ska jag stänga av datorn för nu ska jag ut och skita ner händerna igen :P Resan gick bra och han var hur snäll som helst. Här kommer lite bilder på honom.


Här är tre bilder av 300. Mer lär de komma ikväll. Kanske kommer en liten bildbomb i slutet av veckan. Jag tycker i alla fall att han är en söt liten polle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...