söndag 1 juni 2014

1,6....

Ja, då var sommar månaden här. Idag är de den första juni. Jag kan ju säga redan nu om min sommar fortsätter såhär så lär jag avlida efter halva sommarlovet. De enda jag gör är att kolla film och läsa bloggar. Jag hoppas så innerligt att min sommar kommer gå som jag har planerat. Men om de inte gör de så vet jag seriöst inte vad jag ska göra. Jag kan inte bara kolla film hela sommarlovet. Jag måst aktivera mig, som förra sommaren, jag var 3-5 gånger i veckan till stallet och cyklade de dagarna 10 km. Så om inte de blir som jag har planerat så för de första så har jag planerat helt i onödan, min sommar kommer bli katastrof (och då menar jag katastrof), jag kommer inte få en sommar som jag längtat efter och jag har inget att se tillbaka på och minnas hur roligt de var. Okej, om min sommar ser ut såhär kommer de bara komma tråkiga och trista inlägg, t.ex. som detta inlägg. Bara jag får tag på en person eller personen svarar så vet jag hur de kommer gå med mina planer.

Okej, slut på de negativa nu. Jag hittade nyss mina sparade pengar som jag glömt bort jag hade så nu är jag rik igen. Hahah, de lär inte vara för evigt om jag får spendera dem på de jag vill göra. Nämligen en ny kamera. Jag har till och med råd att köpa den själv om jag lägger mina sparade pengar + 20 €. Så jag kan säga att om jag köper nått så är de den. Jag hoppas så innerligt att jag ska kunna köpa den. Då kanske jag får min foto glädje tillbaka, eller om jag får fixat min nuvarande kamera eller att min plan går i uppfyllelse. Okej bäst jag avslutar här innan jag avslöjar allt helt och hållet. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...