fredag 30 maj 2014

Konstigt inlägg..

De flesta här i nejden får sommarlov i morgon. Hoppas alla får ett bra sommarlov. Jag vet dock inte hur de kommer bli med bloggandet i sommar. Om jag får en full sommar så har jag mer att berätta om än om jag inte får de. Men sen om jag får en full sommar så kanske jag inte hinner blogga så mycket heller. Så detta är lite oklart än. Men inom de två närmaste veckorna så vet jag hur min sommar kommer att de ut. Då släpps även hemligheten som jag hållit hemligt ett bra tag. Dock får ni inga ledtrådar eftersom jag redan har haft svårt att hålla tyst om de. Men jag lovar er att så fort de är klart lovar jag att skriva ett inlägg om de.

Sen kom jag på att jag glömde bort att fotografera vissa saker till inlägget idag men, jag skrev upp sakerna jag glömde. Sen borde jag städa...suck sen jag flytta hem alla saker igen så ligger just nu alla saker på golvet..heheh ända stället som inte är stökigt är där var jag fotograferade mina saker.Dock får ni inget bildbevis eftersom de inte är något att visa men jag ska försöka få lite ordning på de nån dag. Sen har jag planer på att storstäda både rummet och min garderob i sommar, borde kanske göra de inom de två närmaste veckorna så får jag ta itu med målandet efter de. Fast jag inte fick nått sommar jobb så har jag nog saker att göra för de. Sen gillar jag att måla så de är bara ett plus. Kanske jag skulle börja redan nu med städningen och fortsätta i morgon så får jag nått städat i alla fall. Jag måste även komma på nått bra ställe att förvar mina hästgrejer. Just nu ligger de mesta också på golvet så... Jag tror de får räcka för idag. Bloggar mer nån annan dag.
Gillar detta grimskaft lite extra p.g.a. färgen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...