onsdag 28 maj 2014

SOMMARLOV...

Jag har nu sommarlov, åh vad skönt. Sen att jag fick ett stipendie satt ju inte fel. Nu när jag tänker tillbaka så tycker jag att detta år har gått otroligt fort. Men de ska nog sitta fint med 11 veckor ledigt. Nu tänker ni säkert vadå 11 de sommarlovet är ju endast 10 veckor. Jag fick sommarlov idag och jag börjar igen om exakt 11 veckor. Jag hoppas att denna sommar ska bli super. Nu ska jag bara vänta på besked om praktik platsen och så ska jag ännu göra klart om jag får en planerad sommar eller oplanerad.  En sak är säkert de blir inget ridläger för min del i år heller. Fast hästar kommer nog min sommar bestå av för det på ett eller annat sätt. Nej om man skulle göra min foto studio klar så jag kan fortsätta med fredagens inlägg.
Vet inte varför men på nått sätt gillar jag denna bild lite extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...