tisdag 27 maj 2014

Chill dag i skolan...

Ja, sitter här i ett klassrum som har datorer..ingen stor överraskning precis. De skulle vara sista riktiga skoldagen idag då, eller ja vad man nu ska säga. Jag tror inte de blir så mycket skola egentligen utan mest bara chill lektioner. Sen får vi sluta tidigare än de står på schemat. Tror hela sista lektionen blir skippad helt och hållet vilket betyder att jag får en timme extra på mig att städa :P Jag tror jag ska ta och avsluta här så skriver jag kanske mer i morgon innan jag går på dimission om jag har något att säga då ;)
Annars blev min ridlektion flyttad till torsdag så de är bara två dagar tills de. Sen ska jag försöka få fredagens inlägg klart också. Eller de är klart bara bilde som saknas. Heheh..
Men ni får ha det så bra så skriver jag mer sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...