lördag 19 april 2014

Påsk och färgning..

Jag har tråkigt och nej jag kan inte sova häller så..
Men jag tänkte väl att jag kunde ta och skriva nått inlägg hit.
De är ju påsk nu...Vilket betyder att jag har 5 dagar ledigt från skolan :)
Nåja, vad mer. Jag har kollat massa videor på yt alltså jag satt hela kvällen igår och idag har jag suttit i några timmar och kollat videor. Ja, jag har ingen direkt förklaring till varför.

Nu tänkte jag skriva om mina tankar med mitt hår.
Varför är väl för att jag har lite beslutsångest angående mitt hår.
Jag har alltid velat ha långt hår (alltid haft kort hår) tills nu.
Nu har jag rätt så långt hår enligt mig då. Men jag vet inte hur jag vill ha de.
Jag funderar på att färga om de. Men jag vet inte till vilken färg.
De skulle vara kul att testa en annan färg men vilken. Nej, jag tänker inte prova att bli blond.
De kommer inte på frågan. Jag har en deal med mig själv att jag aldrig ska bli blondin.

Men vilken färg ska jag färg ska jag testa på.
Dessa färger har mitt hår varit hittills:
Ljusbrunt, brunt med ljusa slingor, brunt, chokladbrunt med ljusa slingor, mörkbrunt och min nuvarande färg är mörkbrunt med en röd nyans.

Jag funderar på att färga de lite mer i röd nyans men ändå brunt. Tror vi har nån typ av sån färg hemma om jag inte minns helt fel. Jag ska väl fundera på saken jag borde i alla fall göra något åt min utväxt NU. Är inte få förtjust i att ha en 10-15 cm utväxt. Inte så roligt.
Nu till nått annat.

De är påsk och då brukar man äta choklad ägg och klä ut sig.
De är de typ jag kommer på vad jag brukade göra när jag var mindre.
Nu surfar jag runt på nätet och bara chillar. Kanske jag borde fota lite.
Men om de ska va regn så får de nog vara. Jag har planerat lite inför sommaren.
Vilket kommer i ett annat inlägg. Men detta blev typ en kilometers långt inlägg IGEN!
Men jag hoppas ni får en härlig påsk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...