onsdag 5 februari 2014

Hjälp mig med musik arbetet

Jag tänkte jag skulle skriva några rader hit innan jag tar och drar täcket över mig.
Jag har då börjat skolan igen då, min period är rätt trist och enformig har 6 olika lektioner med 4 olika lärare hur kul är de. I och för sig får jag ledigt från 4 lektioner för att jag ska på teater och revy.
Sen så ska vi skriva nått om våran favorit artist eller band. Men jag vet inte vem jag ska skriva om för jag har inga favoriter jag lyssnar på de som är bra. Så jag har försökt men nej de går inte jag har inte en susning om vem jag ska skriva om. Hjälp mig, skriv din favorit artist eller band.

Sen annars har jag väl inte gjort så mycket kollat videor på sånt man kanske inte borde kolla på eller ja kanske inte är så bra idé att kolla på. Dra inga förhastade slutsatser här nu.
Vissa har sovmorgon i morgon och tre lektioner. Tyvärr är de de ämnen som är tråkigare av de jag har. Nåja jag ska väl ta mig igenom den dagen också.

Nej om man skulle ta och avsluta och gå och sova.
Godnatt från Jakobstad.

Saknar honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...