måndag 27 januari 2014

Kort sammanfattning

Jag har inte bloggat på ett tag nu.
Men jag har ju praktik så jag vet inte om de är så intressant att veta vad jag gör eftersom de är ganska samma från dag till dag.
Men jag har bakat, städat, diskat och handlat varor förra veckan.
Jag är ledig i dag. Så jag har bara varit hemma i dag. Men i morgon ska jag då till praktikplatsen igen.

Just nu kollar jag bloggar och lyssnar på musik. Jag kanske ska kolla någon serie i kväll.
Jag får se vad jag hittar på. Annars har jag mest bara trixat med power point.
Har ju ett ämne där vi går igenom sådana program så jag kollar om något sitter kvar.
kan ju meddela att allt sitter inte kvar men något kan jag väl fortfarande.
Annars är ju inte programmen så invecklade häller.

Nej nu ska jag sätta punkt för denna gång.
Google bild
Saknar sommaren och hästarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...