söndag 29 december 2013

Tre dagars uppdatering

Jag har inte bloggat nu på två dagar pga. att jag var i fredags till Vasa och igår var jag hos en kompis.
I fredags då så blogga jag när jag var i bilen. men jag shoppa inte så mycket.
Köpte endast tre klädesplagg.

I går var jag då hos C. Hon skulle rida Pelle men de blåste så mycket och han såg spöken lite var som helst så hon red inte så länge. Sen var ju Lorina i hagen bredvid så jag skulle ta in henne men hon sprang bara runt i hagen när hon såg Pelle gå in i stallet. Men till sist fick hon bli fångad så då fick hon också komma in :).
Medans C sadla av Pelle ryktade jag Lorinas ena sida eftersom hon stod upp ett en vägg. Sen när C mockade hennes box passade jag på att rykta andra sidan också. Kan ju säga att hon inte blev helt ren men då hade jag nog fått rykta henne minst en timme. Sen förde vi ut hästarna i hagen och vi gick in.
Efter en stund skulle vi och mata den tredje hästen som inte är i samma stall som de två andra. Så vi gick till honom i mörkret. Sen var jag där en stund till innan jag gick hem igen.

Idag har jag inte gjort så mycket fast klockan är över tre. jag ska väl börja städa och kolla om jag får fixat nått program till nyår. Bara två dagar kvar av detta år. Nu ska jag ta och avsluta detta inlägg med några bilder.

                                                                 Ressu efter ridturen
 Baccus efter ridturen
 Zicko i hagen
Roope i hagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...